دیدار نوروزی مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمان و مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران استان

در جهت افزایش تعاملات و همکاری‌های فی مابین تامین‌اجتماعی استان کرمان و بانک رفاه، مدیرکل تامین‌اجتماعی و مدیریت امور شعب بانک رفاه استان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، محمدصادق اتحادی، مدیر امور شعب بانک رفاه استان و هیات همراه با حضور در محل اداره کل تامین‌اجتماعی با محمود شیخ شعاعی، مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

شیخ شعاعی در این دیدار گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه به کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی ارائه می‌دهد در تولید سرمایه اجتماعی برای سازمان نقش بسیار مهم و اساسی دارد و این مایه مباهات است.

وی افزود: خوشبختانه در استان کرمان تعاملات و ارتباطات دوسویه بین سازمان تامین‌اجتماعی و بانک رفاه کارگران بسیار قوی و مطلوب است و امیدواریم این ارتباط همچنان موثر و قوی بماند چرا که فلسفه وجودی بانک رفاه کارگران به‌عنوان بازوی قوی برای سازمان تامین‌اجتماعی، ارائه خدمات پولی-مالی و سرمایه‌گذاری به مخاطبان تامین‌اجتماعی است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمان ادامه داد: خدماتی که بانک رفاه ارائه می‌دهد شایسته تقدیر است و تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی و در نهایت آرامش خاطر خانواده‌های تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی مرهون تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل فعال بانک رفاه کارگران است.

همچنین در این دیدار مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان ضمن ابراز خشنودی از برگزاری نشست مشترک گفت: همکاری و تعاملات بین دو مجموعه به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی قطعا رشد و بالندگی سازمان را در پی خواهد داشت.

اتحادی افزود: برنامه بانک رفاه کارگران یقینا توسعه و بهبود خدمات در راستای ارتقاء وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان است و این عزیزان یقین بدانند که مجموعه کارکنان بانک رفاه تمامی توان و تلاش خود را در این مسیر بکار خواهند بست.

کد خبر: 69305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =