ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۴ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در تعطیلات نوروزی سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۴ هزار بیمه شده در مراکز ملکی تامین اجتماعی این استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدکاظم امیدیان در نشست کمیته بررسی خدمات نوروزی استان سمنان گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده تمامی مراکز درمانی شبانه‌روزی تامین اجتماعی در سطح استان فعال بوده و به صورت مستمر و بدون وقفه به مراجعان خدمات ارائه داده‌اند.

وی در تشریح خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان در ایام تعطیلات ابتدای سال بیان کرد: ۲۱ نوزاد در تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی استان سمنان متولد و ۳۲۴ بیمار نیز از خدمات بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان بهره‌مند شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به تلاش‌ کادر درمان برای رسیدگی و مداوای بیماران در نوروز به بهترین شکل، گفت: از بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ طبق گزارش‌ها ۱۱ عمل جراحی اورژانسی در بیمارستان شفا سمنان انجام شد.

وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص و دندانپزشکان در نیمه دوم تعطیلات در مراکز تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: ۴۳۴ خدمت دندانپزشکی و ۷۲۲ ویزیت توسط پزشکان در این مدت ارائه شد.

امیدیان با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد مراکز درمانی، افزود: روند خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در مراکز ملکی درمانی تامین اجتماعی این استان بصورت مستقیم و غیرمستقیم توسط تیم‌های نظارتی ستاد سمنان پایش شد و با توجه به شرایط مرکز، نواقص احتمالی موجود به سرعت مورد بررسی و رفع قرار گرفت.

۵۲۶ هزار و ۶۰۰ نفر حدود ۷۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی است و در این زمینه سمنان، جزو سه استان دارای بالاترین بیمه شده تامین اجتماعی است.

کد خبر: 69387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =