برگزاری اولین جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳، بصورت وبیناری و با حضور تمامی واحدهای استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی آذربایجان غربی، اولین جلسه شورای اداری اداره کل استان با هدف ابلاغ برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳، پنجشنبه ۱۶ فروردین بصورت وبیناری و با حضور همکاران اداره کل استان و شعب سطح استان برگزار شد.

میثم عابدی، مدیرکل تامین‌اجتماعی آذربایجان غربی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه قدس در کنسولگری کشورمان در دمشق، از زحمات و تلاش های همکاران استان در سال ۱۴۰۲ تشکر کرد.

با توجه به ابلاغ برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ در پایان سال گذشته به شعب و واحدهای تخصصی اداره کل، در راستای بهبود عملکرد سازمان و افزایش کارایی، تسریع امورات مخاطبان و دقت در اجرای وظایف سازمانی، مدیرکل استان دستور ایجاد گروه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف منابع بیمه‌ای، تعهدات و پشتیبانی و توسعه مدیریت را صادر کرد.

عابدی در این باره گفت: گروه‌های نظارتی پس از تشکیل، مکلف خواهند بود بر اساس برنامه‌ای منظم و مدون نسبت به بررسی وضعیت شعب اقدام کرده و مشکلات شعب را در راستای ارائه بهینه خدمات و جلب رضایتمندی مخاطبان و ارتقاء فرهنگ بیمه‌پردازی و پوشش بیمه‌ای و ... شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برنامه محوری یک از اساسی‌ترین اهداف استان بوده و در سال‌جاری بیشتر از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در ادامه به‌ترتیب معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل و روسای شعب یک ارومیه، سلماس و میاندوآب نکته نظرات خود را در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ بیان کردند.

کد خبر: 69436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =