انتصاب سرپرست درمانگاه تامین‌اجتماعی ایثار اهواز

طی حکمی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان، دکتر حمیدانی به عنوان سرپرست درمانگاه ایثار اهواز انتخاب و معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، در مراسمی که با حضور علیرضا کاویان، معاون خدمات درمانی، جابر احمدی، رئیس اداره روابط عمومی مدیریت درمان و جمعی از پزشکان و کارکنان درمانگاه ایثار برگزار شد کاویان ضمن تبریک سال نو از زحمات چندین ساله دکتر آذرخانم اکبرنژاد قدردانی کرد و گفت: دکتر اکبرنژاد بصورت هوشمندانه با امکانات محدودی که در اختیار داشت با همراهی کارکنان عملکرد قابل قبولی در این مرکز که یکی از فعالترین مراکز درمانی ما در استان است به نمایش گذاشت.

وی افزود: در زمان کرونا در شرایط خاصی که پیش آمده بود علی‌رغم اینکه مراکز با توجه به سطح‌بندی دارای پزشکان متخصص هستند ولی پزشکان فوق تخصص در سطح‌بندی قرار نداشتند، با همکاری و برنامه‌ریزی که در درمانگاه ایثار انجام شد از وجود پزشکانی متخصص و فوق تخصص به نحو احسن استفاده شد.

اکبرنژاد با تقدیر از همه کارکنانی که در طول ۳۰ سال در کنار هم فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر عملکرد قابل قبولی داشتیم مدیون زحمات و همت کارکنان و حمایت ستاد مدیریت درمان بود .

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی کمی داشتیم اما کارکنان موجود همکاری خوبی داشتند و با کمبودها و سختی‌ها کنار آمدند و این باعث سرافرازی همه ما در درمانگاه ایثار شد.

دکتر حمیدانی در سخنانی از مدیریت درمان به خاطر اعتمادی که به وی داشتند و مسئولیت خدمت به بیمه‌شدگان در درمانگاه ایثار را به وی محول کردند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان از سوی هدایت‌اله عبدی زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، با اهدای لوح از زحمات ۳۰ ساله دکتر اکبرنژاد تقدیر و تشکر و ابلاغ سرپرستی دکتر حمیدانی به وی داده شد.

کد خبر: 69439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =