برگزاری نشست تعاملی رئیس شعبه تامین اجتماعی گیلانغرب با شرکای تامین اجتماعی شهرستان

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب با مسئول حراست فرمانداری شهرستان در محل دفتر رییس شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شعبه تامین اجتماعی گیلانغرب، عبدالرضا احسان تبار، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از فرمانداری این شهرستان به جهت تعامل سازنده در امر تبیین خدمات سازمان تامین اجتماعی، این مهم را بدون همکاری طرف‌های مربوطه ناموفق خواند.

وی با اشاره به لزوم تعامل با شرکای اجتماعی گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی، برقرای عدالت اجتماعی در جامعه است که این مهم بدون مشارکت و همکاری چندجانبه شرکای سازمان میسر نخواهد شد.

رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب افزود: اطلاع‌رسانی درست و به موقع و تبیین اقدامات در راستای شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی، موجب رشد و شکوفایی سازمان‌ها خواهد شد و همواره در تعامل با شرکای اجتماعی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است.

در پایان صفری، مسئول حراست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز ضمن ابراز خرسندی از تعاملات خوب صورت گرفته از جانب تامین اجتماعی این شعبه بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد.

کد خبر: 69443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =