پذیرش بیش از ۳۴ هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم طی نوروز ۱۴۰۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از پذیرش بیش از ۳۴ هزار بیمار در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی قم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه مجموعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قم در سه مرکز سرپایی و یک بیمارستان ملکی به بیش از ۳۴ هزار و ۹۱۸ بیمار خدمات درمانی ارائه کردند گفت: خدمات ارائه شده در مراکز درمانی ملکی بر اساس دستورالعمل فعالیت در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر ویزیت و دارو، خدمات متنوعی از جمله انجام ۱۱۶ عمل جراحی الکتیو، ۴۱ عمل اورژانسی و تعداد ۳۶۵ بستری بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) بوده است .

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) به ۷۸ مصدوم ترافیکی در بخش سرپایی و به ۲۲ مصدوم در بخش بستری خدمت ارائه کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: یکی از اقدامات طلایی برای نجات بیماران، عملیات درمانی احیاء در بیمارستان است که تیم احیاء بیمارستان امام رضا (ع) در این ایام ، ۱۲ مورد CPR موفق نیز انجام دادند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم با سه پلی‌کلینیک بوعلی، دکتر غرضی و ۲۲ بهمن در سطح شهر قم و یک بیمارستان ملکی ۱۲۵ تختخوابی امام رضا (ع) علاوه بر زائران شهر کریمه اهل بیت به بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده تحت پوشش خدمت‌رسانی می‌کند.

کد خبر: 69444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =