افتتاح هزار و ۸۴۲ واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت‌ماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه ریزی‌ این اداره کل برای افتتاح هزار و ۸۴۲ واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین،حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار دادیم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است.

وی گفت: در جلسه صد و ششم شورای مسکن استان تهران بر اهمیت پای کار بودن و ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان و آب و برق و گاز تأکید شد و مقرر شد پروژه‌هایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند مطابق قانون در فایل ارائه خدمات سریع وزارت نیرو قرار بگیرند. در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر و ملی نیز در شهر جدید پرند به مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی تصریح‌کرد: در این جلسه بر ارائه هر چه سریع‌تر آورده مالی وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و نیرو و همچنین استانداری تهران تأکید شد تا ارائه خدمات به مردم در اولویت باشد.

جنتی از دیگر موارد مطروحه در جلسه شورای مسکن روز گذشته را دستور برای شروع مقاوم سازی پروژه ۳۳۶ واحدی مسکن ملی قرچک، تسریع در فرآیند آماده سازی زمین جهت پروژه‌های جدید نهضت ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی ۱۴۵ هکتاری پرند اعلام‌کرد.

کد خبر: 69493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =