۱۴۴ ایثارگر عضو خانواده مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهم فعالیت‌های این اداره گفت: ۱۴۴ نفر از ایثارگران عضو خانواده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، اصغر تاره درباره اهم فعالیت‌های امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ما در راستای تحقق اهداف و وظایف خود، برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی اجرا کرده‌ایم.

وی تجلیل از فرزندان ایثارگر شاغل در مناسبت‌های ملی و مذهبی تحت عنوان طرح سپاس را از اهم این فعالیت‌ها ذکر و بیان کرد: این طرح با هدف قدردانی از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان شاغل و .... در مدیریت درمان اجرا می‌شود. در این طرح، از فرزندان ایثارگر در مناسبت‌های مختلفی مانند هفته دفاع مقدس، روز جانباز، روز شهید و ... تجلیل به عمل می‌آید.

تاره برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره مدیر درمان با خانواده‌های ایثارگران را از موارد دیگر فعالیت‌های امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد و ادامه داد: این برنامه با هدف دیدار و گفتگوی مستقیم مدیر درمان با خانواده های ایثارگران و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنها برگزار می‌شود. همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت‌های فرزندان ایثارگران، دو نفر از آنها در پست‌های مدیریتی در مدیریت درمان استان زنجان منصوب شده‌اند.

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان استان زنجان درباره تعداد ایثارگران تحت پوشش این مدیریت گفت: در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از ایثارگران شامل فرزندان شهید، خواهر و برادر شهید، فرزندان جانباز، جانباز، فرزندان رزمنده و فرزند آزاده تحت پوشش خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هستند.

کد خبر: 69518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =