بهره‌برداری از درمانگاه تامین اجتماعی پیرانشهر در نیمه اول سال‌جاری

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی در دیدار نوروزی همکاران از افتتاح درمانگاه پیرانشهر در نیمه اول سال‌جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی، عبداله مسافر یادگاری در دیدار نوروزی همکاران مدیریت درمان با اشاره تلاش‌های سال گذشته گفت: علی‌رغم بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران، خوشبختانه در تمامی واحدها نسبت به سال گذشته افزایش عملکرد را شاهد بودیم و از این نظر از تمامی همکاران تشکر می‌کنم.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به نقش درمان مستقیم در افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان افزود: درمان ویترین سازمان است و با توجه به حجم کاری و مراجعانی که دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. امیدواریم بتوانیم با پرداخت بموقع مطالبات طرف‌های قرارداد، رضایتمندی این عزیزان را فراهم آوریم و با افزایش تعهدات، رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان را نیز به دست آوریم.

مسافر یادگاری به فعالیت‌های عمرانی مدیریت درمان اشاره و بیان کرد: اورژانس پیشانی و آبروی بیمارستان است و امیدواریم بتوانیم با آغاز عملیات بازسازی آن تخت‌های اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) را حداقل به دو برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تقریبا تمامی شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر بیمه شده استان دارای درمانگاه شده‌اند گفت: درمانگاه پیرانشهر در نیمه اول سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم با تهیه زمین درمانگاه تکاب عملیات احداث درمانگاه این شهرستان را نیز آغاز کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجانغربی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ از نظر عمرانی، سال سخت و پرکاری برای مدیریت درمان خواهد بود افزود: بازسازی اورژانس، احداث بایگانی راکد، بازسازی سی اس آر، اجرای سیستم اطفای حریق، ارتقای هتلینگ ۲ بخش از بخش های بیمارستان، بازسازی اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) و بازسازی درمانگاه نقده از جمله فعالیت‌های عمرانی سالجاری خواهد بود.

کد خبر: 69528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =