احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مرکز درمانی استان گیلان در اولویت است

حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به منظور تهیه زمین جهت احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان رضوانشهر با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این دیدار حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با بیان اینکه اجرا و به سرانجام رساندن برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقای درمان استان مهم‌ترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان است گفت: در این راستا احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی واجد شرایط نظیر رضوانشهر، صومعه‌سرا، شفت، خمام و... مهمترین اولویت است.

وی از دریافت مصوبه احداث درمانگاه در شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: شهرستان رضوانشهر با ۳۸ هزار بیمه شده مهمترین شرط لازم جهت احداث مرکز ملکی تامین اجتماعی را دارا است منتهی متاسفانه در سنوات گذشته توجه لازم جهت تحقق این امر صورت نگرفته است، اما در دوسال اخیر با پیگیری‌های موثر و تلاش‌های فراوان بحمدالله مصوبه احداث درمانگاه در شهرستان رضوانشهر دریافت شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان افزود: پس از دریافت مجوز مهمترین مساله جهت احداث مرکز درمانی در شهرستان‌های مورد نظر تهیه زمین است چراکه براساس قوانین سازمان تامین اجتماعی احداث درمانگاه صرفا در زمینهای هبه‌ای مسیر خواهد بود، به همین جهت درصدد هستیم با رایزنی و همراهی کلیه مسئولان بتوانیم به این هدف جامع عمل بپوشانیم تا خدمات درمانی ارزان، بیشتر، بهتر و به راحتی در اختیار مردم و بیمه‌شدگان قرار گیرد.

امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر رضوانشهر ضمن قدردانی از توجه مدیریت درمان گیلان به دغدغه‌های مردم و بیمه‌شدگان، آمادگی خود جهت همراهی مدیریت درمان گیلان را اعلام داشته و گفتند: کلیه مسئولان در شهرستان رضوانشهر از همه ظرفیت‌های موجود جهت تحقق این امر خطیر و ارزشمند استفاده می‌کنند تا خدمات ارزان و با کیفیت تامین اجتماعی به راحتی در دسترس مردم منطقه قرار گیرد.

کد خبر: 69532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =