برگزاری نشست مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با رییس کل دادگستری استان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با رییس کل دادگستری استان به منظور تشریح اقدامات انجام شده در جهت بهبود و ارتقای درمان استان و چالش‌های پیش رو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صادق نیارکی، رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به وجه اشتراک وزارت دادگستری و سازمان تامین اجتماعی که پاسخگویی به نیازهای مردم در بخش امنیت و سلامت است گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از مهم‌ترین مسائل جوامع بشری بویژه ایران اسلامی است که در بخشی از جهات مغفول مانده ونیازمند توجه بیشتر است.

رییس کل دادگستری استان گیلان به اهمیت رسالت سازمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند و مساله معیشت و درمان از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است، ارائه خدمات مطلوب و شایسته به‌ویژه در حوزه درمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین نیارکی تلاش‌های مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در جهت ارتقاء درمان و خدمت‌رسانی بهتر و توجه به دغدغه مردم را ارزشمند دانست و بیان کرد: برداشتن گام‌های عملی و موثر جهت خدمت به اقشار کم درآمد جامعه از وظایف خطیر و مهم همه مسئولان است و کاستن از دغدغه‌های چنین جامعه هدفی نزد خداوند متعال ماجور و محفوظ خواهد بود.

حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این مدیریت بهبود خدمت‌رسانی، توسعه و ارتقای درمان استان است گفت: در حال حاضر از طریق دو بیمارستان و ۱۳ مرکز درمانی بصورت مستقیم و عقد قرارداد با ۲۴۰۰ موسسه و مرکز درمانی بصورت غیرمستقیم به مردم و بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می‌دهیم و در تلاش هستیم بتوانیم با اجرای برنامه‌های در دست اقدام گام‌های موثری درجهت اعتلای درمان و خدمت‌رسانی شایسته به مردم برداریم.

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان با تشریح اقدامات انجام شده در دوسال اخیر نظیر تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید املاکی لنگرود، دریافت سند بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)پس از۳۰ سال، افتتاح بخش رادیولوژی و اکوکاردیوگرافی پلی‌کلینیک انزلی، افتتاح آزمایشگاه مولکولی پلی‌کلینیک شماره یک تامین اجتماعی رشت، دریافت مجوز و کلنگ‌زنی احداث پروژه مجتمع درمانگاهی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت، دریافت مجوز و کلنگ‌زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان و... گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان بر خود لازم می‌داند با پشتکار، کار جهادی و توسل به ائمه اطهار خدمات درمانی ارزان و باکیفیت را بنحو شایسته به مردم ارائه دهد.

ابراهیمی ادامه داد: در همین راستا در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در مراکز ملکی تامین اجتماعی همچون پروژه احداث اورژانس و آنژیوگرافی و افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت از ۲۰۰ به ۳۰۰، احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی و... گام‌های مهم و اساسی جهت اعتلای درمان استان و افزایش خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم و بیمه‌شدگان برداریم.

وی افزود: در این راه با چالش‌هایی مواجهیم که جهت مرتفع‌سازی موانع و مسائل پیش رو به منظور پیشبرد اهداف عام ‌لمنفعه نیازمند یاری و توجه بیشتر مسئولان استانی هستیم.

کد خبر: 69533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =