پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان بوشهر

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر از پرداخت ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم‌بهره به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هاشمی با بیان این مطلب گفت: با این میزان اعتبار در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، خدمات و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا برای یک هزار و ۷۰۱ نفر در حوزه کسب و کارهای کوچک فرصت شغلی و اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در حوزه آبزی‌پروری شامل پرورش ماهی در قفس و ماهی در استخر، پرورش میگو، پرورش جلبک و در حوزه کشاورزی شامل بسته بندی و فرآوری خرما، گلخانه، بسته‌بندی و قطعه‌بندی مرغ و گوشت، پرورش مرغ گوشتی و بلدرچین و شترمرغ و دام سنگین بوده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر بیان کرد: در حوزه صنعت شامل بسته‌بندی و فرآوری محصولات غذایی، تولید مصنوعات چوبی، تولید ابزار کشاورزی، در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شامل ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری، تولید کارگاه‌های صنایع دستی و در حوزه خدمات نیز ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در استان بوده است.

هاشمی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در سال گذشته با ۱۴ دستگاه دولتی از جمله میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور زنان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تفاهم‌نامه منعقد کرد.

وی یادآور شد: صندوق همچون گذشته با هدایت تسهیلات به سمت مناطق محروم با تشکیل پرونده و پرداخت غیرحضوری در تمامی موارد و آسان سازی فرایند پرداخت تسهیلات باعث تقویت قشر محروم جامعه خواهد شد.

کد خبر: 69671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =