بهره‌مندی بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد از مهارت‌های فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: بیش از ۸ هزار نفر در شهرستان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عزیزاله قائدرحمت با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک نهاد انقلابی متولی آموزش‌های مهارتی در جامعه است گفت: این نهاد به بالغ‌ بر ۲۰ گروه هدف همچون؛ روستاییان، جامعه معلولان، سربازان، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و متقاضیان مهارت‌آموزی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه می‌کند.

وی افزود: طی یک سال گذشته یک‌میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۳۴ نفر ساعت آموزش مهارتی به ۸ هزار و ۶۹۸ نفر ارائه‌شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد با بیان اینکه سال گذشته ۱۷۳ هزار و ۲۰۶ نفر ساعت معادل یک هزار و ۳۷۰ نفر، آموزش‌های مهارتی به سربازان در پادگان‌ ارائه شده است ادامه داد: سال گذشته ۴۹ هزار و ۷۶۸ نفر ساعت معادل ۲۳۷ نفر در سکونت‌گاه‌های غیررسمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۸۰ هزار و ۱۵۰ نفر ساعت معادل ۶۵۷ نفر در روستاها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

قائدرحمت افزود: سال گذشته ۳۳۵ هزار و ۸۷ نفر ساعت برابر دو هزار و ۷۳ در شعب ثابت شهری و ۹۷ هزار و ۴۲۹ نفر ساعت برابر ۳۷۶ نفر در محیط کار واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۵۶ نفر ساعت برابر ۱۲۳ نفر در مرکز TC (معتادان بهبود یافته) و ۱۰۲ هزار و ۹۸۲ نفر ساعت معادل ۴۴۶ نفر در زندان بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد بیان کرد: همچنین ۶۵۵ هزار و ۶۱۷ نفر ساعت برابر سه هزار و ۱۱۱ نفر در آموزشگاه‌های آزاد بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

کد خبر: 69680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =