دیدار مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با همکاران به مناسبت روز ملی منابع انسانی

به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان ضمن دیدار با کارکنان ستاد اداره کل و شعبه دو سنندج و تبریک این روز، از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان، صلاح قریشی با حضور در جمع همکاران ستاد اداره کل و شعبه دو تامین اجتماعی شهرستان سنندج، روز منابع انسانی را به کارکنان سازمان تبریک گفت و بیان کرد: اداره سازمان تامین اجتماعی بدون وجود نیروی انسانی دلسوز و توانمند ممکن نیست.

وی اصلی‌ترین عامل اجرایی شدن راهبردها و برنامه‌های اجرایی هر سازمانی را، بدنه ارزشمند نیروی انسانی آن دانست که با اعمال مدیریت صحیح سایر منابع و ظرفیت‌ها می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده هر مجموعه ای تامین کند.

قریشی ضمن تبریک ۲۵ فروردین، روز منابع انسانی به همه همکاران در تمامی رسته‌های شغلی که با تعهد و تخصص، علاقه و تلاش مضاعف، زمینه خدمات متنوع سازمان را به نحو مطلوب به بیمه‌شدگان و ذینفعان سازمان فراهم می‌کنند گفت: از تلاش‌های خالصانه تمامی کارکنان تقدیر می‌کنم و امیدوارم با تدبیر و تعامل بیشتر شاهد پویایی و موفقیت روز افزون سرمایه های انسانی در تامین اجتماعی استان باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان، این سازمان را بزرگترین نهاد اجتماعی کشور دانست و بیان کرد: گستره بزرگ جامعه هدف و تعداد زیاد مخاطبان سازمان تامین اجتماعی، ضرورت توجه بیش از پیش به استفاده بهینه و مطلوب از توانمندی‌های نهفته کارکنان و نیروی انسانی را در مسیر دستیابی به تعالی سازمان یادآور می‌سازد.

کد خبر: 69700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =