بازدید مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از فرآیند برگزاری آزمون استخدام پیمانی سازمان

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از فرآیند برگزاری آزمون استخدام پیمانی سازمان بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران، حسن فلاح با اعلام اینکه در این آزمون ۴ هزار و ۹۰۲ نفر در واحدهای بیمه‌ای و درمانی سراسر کشور جذب می‌شوند، اعلام کرد: در استان مازندران ۱۱۹ نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی به صورت پیمانی به استخدام سازمان درخواهند آمد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در بازدید میدانی از حوزه‌های برگزاری آزمون، استقبال از آن را مناسب دانست و افزود: بیش از ۲ هزار آقا و خانم برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت‌نام کردند که سه برابر ظرفیت مورد نیاز یعنی ۳۵۷ نفر از شرکت‌کنندگان برای طی مراحل بعدی استخدام دعوت به مصاحبه تخصصی خواهند شد.

وی ادامه داد: هدف مجموعه همکاران در نهایت جذب نیروی کار متخصص و توانمند است که نیاز نیروی انسانی در جهت خدمت صادقانه و مناسب به جامعه بزرگ ذی نفعان سازمان تامین اجتماعی را مرتفع کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در پایان ضمن اعلام رضایتمندی از نحوه و فرآیند برگزاری و نظم حاکم بر حوزه‌های چهارگانه برگزاری آزمون، از همه دست‌اندرکاران برگزاری که از مدتها قبل تمام تلاش خود را در حفظ سلامت آزمون بکار بسته‌اند تا حقی از متقاضیان تضییع نشود قدردانی کرد.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای جذب بیش از ۴۹۰۰ نفر، در روز جمعه سی و یکم فروردین ماه به طور همزمان در تهران و مراکز استان‌ها با حضور بیش از ۷۲ هزار نفر انجام پذیرفت.

کد خبر: 69900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =