کسب عنوان برتر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی زنجان در ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از کسب عنوان برتر ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی در بین مدیریت‌های درمان (تیپ ۲) سراسر کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان، امیرعباس جراحی علمداری با بیان اینکه این مدیریت با تلاش تمامی همکاران در ستاد و صف توانست در ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی به جایگاه برتر (مقام اول) در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ دست یابد گفت: همت، تلاش و کوشش، مسئولیت‌پذیری و انجام کار گروهی از مهمترین شاخصه‌های تحقق این مهم بوده است و کسب این رتبه و جایگاه متعلق به تمامی همکاران استان است. امیدواریم با همدلی و همراهی تمامی همکاران بتوانیم این روند را ادامه داده و این جایگاه را حفظ کنیم .

وی افزود: اقدامات مناسبی در سطح استان به منظور پوشش مشکلات انجام پذیرفته است که از جمله می‌توان به پیگیری پروژه‌های توسعه‌ای استان، نظارت مناسب بر انجام امور، بروزرسانی رسیدگی مربوط به پرداخت خسارات متفرقه استان، تعامل با اداره کل بیمه سلامت در جهت حمایت مالی از بیمه‌شدگان، صیانت از صندوق تامین اجتماعی و در نهایت هدفمندی پرداخت مزایای انگیزشی استان بر اساس زحمات و تلاش‌های همکاران اشاره کرد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: همیشه همکاران گرانقدر در تلاش برای کسب جایگاه بالاتر بوده‌اند و قدردان زحمات تمامی همکاران هستیم. ولی امروز و پس از کسب این رتبه مسئولیت همکاران بیش از گذشته خواهد بود چرا که حفظ این جایگاه برای استان بسیار ارزشمند است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این روند ادامه یابد.

کسب عنوان برتر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی زنجان در ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی

کد خبر: 69915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =