برگزاری نخستین جلسه مدیرکل تامین اجتماعی کرمان و هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری

جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، با حضور اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، در ابتدای این جلسه، مدیرکل تامین اجتماعی استان گزارش کاملی از وضعیت سازمان ارائه داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تمامی کارکنان سازمان در سطح کشور و درایت و پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان، در سال گذشته بدون هیچگونه استقراض بانکی فرایند خدمات‌رسانی به مخاطبان انجام شد.

وی همچنین ضمن بیان اهمیت حضور کانون بازنشستگان در فضای مجازی بیان کرد: آگاه‌سازی و ابهام‌زدایی از شبهات جامعه بازنشستگی از مصادیق جهاد تبیین است.

در ادامه این نشست حسین شجاعی، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان کرمان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: ما به‌عنوان نمایندگان جامعه شریف بازنشستگان استان از تمامی تلاش‌های صورت گرفته سپاسگزاری می‌کنیم و قدردان این زحمات هستیم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: تسهیلات مالی قرض‌الحسنه تا حد زیادی می‌تواند به مشکلات بازنشستگان کمک کند و افزایش تعداد سهمیه‌ها قطعا در بهبود اوضاع زندگی این گروه موثر خواهد بود.

کد خبر: 69927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =