بازدید سرزده مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از روند خدمت‌رسانی به مردم در شعب

مدیرکل تامین اجتماعی استان بصورت سرزده و میدانی با حضور در شعب چهارگانه تامین اجتماعی قم در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در بازدید از شعبه دو تامین اجتماعی قم تاکید کرد: باید به معنای حقیقی در جهت آسان‌سازی ارائه خدمات به مردم اقدام شود.

وی در بازدید از شعبه یک تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه مردم باید خدمت خوب دریافت کنند، گفت: اصلاح فرایندهای خدمت‌رسانی به نفع مردم و بیمه‌شدگان در شعب تامین اجتماعی قم سرعت می‌گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در بازدید میدانی از شعبه سه نیز با تاکید بر این که تمام تلاش ما بر خدمت خوب دریافت کردن توسط مراجعان است تاکید کرد: در بازدیدها مشکلات موجود در مسیر خدمت به مردم از نزدیک بررسی می‌شود.

وی افزود: این گونه بازدیدها یک فرصتی است تا تحول و اتفاقی خوب در حل مشکلات مردم برداشته شود.

موسوی مدنی در بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به مردم در شعبه چهار تامین اجتماعی قم بیان کرد: تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت‌رسانی به مردم از آثار خوب این بازدیدها خواهد بود.

در این بازدیدها روسای شعب تامین اجتماعی قم گزارشی از روند خدمت رسانی به مردم ارائه کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در این بازدیدهای میدانی با کارکنان و مراجعه کنندگان به ‌صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر: 69929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =