بازدید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر از کانون بازنشستگان استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از کانون بازنشستگان استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کانون قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در بازدید از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر دستورات لازم را جهت رفع مشکلات کانون بازنشستگان صادر کرد تا خدمات‌رسانی به بازنشستگان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

میرجهانمردی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن خیر مقدم به مدیرکل و تقدیر از همکاری با این کانون، مسائل مشکلات پیش رو را تشریح و ابراز امیدواری کرد این دیدار زمینه ساز تعامل های بیشتر با شعبه یک و ارائه خدمات بهتری به بازنشستگان شود.

محمد جواد بازدرهوا نیز در این دیدار، از تلاش‌های میرجهانمردی تقدیر کرد و گفت: ما همکاری زیادی با کانون‌های تابعه خود داریم که در راس آنها نیز کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قرار دارد و هر موقع این کانون مشکلی داشته است جهت ادای احترام به بازنشستگان، در اسرع وقت مشکل را حل کرده‌ایم و بازهم آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر اعلام می‌داریم تا دغدغه‌ها برطرف شود.

وی در پایان دستورات لازم را جهت رفع مشکلات کانون بازنشستگان صادر کرد تا خدمات‌رسانی به بازنشستگان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

کد خبر: 69930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =