دیدار فرماندار شهرستان بوئین زهرا و مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین دیدار و طی نشستی بر ضرورت اقتدار افزونتر سازمان تامین اجتماعی با هدف اقتدار و پایداری تولید، اقتصاد و واحدهای زیر مجموعه تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین، محمد ادیب رامندی، فرماندار شهرستان بوئین زهرا ضمن تقدیر از همراهی شایسته سازمان با تولید ملی و حمایت از کارگران بیان کرد: ما نیز حمایت و فهم مشترک رابطه میان کار و کارگر و سازمان تامین اجتماعی را اعلام می‌کنیم تا برنامه‌ریزی کامل در مسیر بهبود وضعیت معیشتی کارگران و رونق تولید با مشارکت مردمی و صیانت از حقوق سرمایه‌گزاران سازمان صورت پذیرد.

وی با توجه به تعدد سازمان‌های بیمه گر در کشور گفت: تصمیم گیران باید با تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای و مرتفع کردن چالش‌های مربوطه در راستای سلامت رفاهی با رویکرد مطالبه‌گری اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

ادیب رامندی بازنگری در دستمزدها با توجه به تورم‌های ایجاد شده را ضروری برشمرد و گفت: مطالبات کارگران در شرایط کنونی بحق و قابل حمایت و پیگیری توسط مسئولان ذیربط بوده و امید است با پایداری سازمان تامین اجتماعی آسودگی خاطر نیروهای مولد بیش از پیش رقم خورد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن تقدیر از همراهی همه جانبه با سازمان بیان کرد: در حالی ۶۷ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان هستند که سطح درآمدها نسبت به هزینه‌ها در استان کارگرنشین و صنعتی قزوین بالاتر بوده و بدهی ۱۴۵۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استانی چالش‌هائی را در برداشته که نیازمند حمایت کمافی السابق مقامات ارشد بوده و خواهیم بود.

حمید کوزه‌گرها افزود: پرداخت ماهانه بیش از یک‌هزار میلیارد تومانی به ۹۳ هزار خانوار مستمری‌بگیر استانی در شرایطی بوده که حتی یک روز تاخیر در پرداختی‌ها وجود نداشته و تسهیلاتی توسط سازمان از بانک‌ها اخذ نشده است.

وی تلاش همکاران در مسیر وصول مطالبات معوقه و صدور بهنگام احکام مستمری متقاضیان در پایان سال را در مسیر پیشگیری از متضرر شدن مراجعان در صدور حکم‌های آنان شایسته دانست و گفت: غیر حضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی هر چند نیازمند بسترسازی الکترونیکی بهینه‌تر است لیکن رضایت مراجعان و نظارت افزونتر بر امور محوله و کاهش هزینه‌های احتمالی را دربرداشته و امید است با الکترونیکی کردن دیگر تعهدات سازمانی نیز گام‌های مطلوب تر در مسیر اهداف و سیاست‌های عالیه سازمان برداشته شود.

شعبه تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا به ۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده، ۴۵۰۰ خانوار مستمری بگیر، ۱۵۸ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در مجموع ۴۶ درصد از جمعیت شهرستان تعهدات و خدمات بیمه ای ارائه می‌دهد و وجود حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی برخی کارفرمایان نیازمند همراهی افزونتر مقامات ارشد این شهرستان با سازمان تامین اجتماعی است.

کد خبر: 69954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =