برگزاری شورای راهبردی شرکای تامین اجتماعی استان زنجان با حضور مدیران بیمه و درمان استان

اولین نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان زنجان در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان، فعالان تشکل‌های کارگری و مجامع کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، با هدف بهره‌بری از دیدگاه‌های مخاطبان در فرایندهای تصمیم‌سازی و ایجاد زمینه‌های لازم جهت اصلاح فرایندهای کاری در جهت ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات بیمه‌ای ودرمان و تحقق شعار جهش تولید، برگزاری شورای راهبردی شرکای اجتماعی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان در دستور کار قرار گرفت.

محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در این نشست با تأکید بر اینکه هدف این شورا ایجاد و تقویت تعامل برای دستیابی به تفاهم در راستای اصل سه‌جانبه‌گرائی با تکیه بر خرد جمعی است، این مهم را نقطه عطفی برای همدلی بیشتر صاحبان واقعی تامین اجتماعی برشمرد.

امیر عباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر از تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کارگران در سنگر کار، تولید و سازندگی است تقدیر و تشکر کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ در مراکز تابعه مدیریت درمان زنجان بیش از ۲میلیون ۸۰۰مراجعه درمانی به بیمه شدگان ارائه شده است، به فضل الهی با برنامه‌ریزی انجام شده احداث پروژه توسعه بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر (با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی) و درمانگاه جدیدالتاسیس سهروردی خدابنده (۲۰درصد پیشرفت فیزیکی) به نحو مطلوبی در حال اجرا است.

نجفی ریسس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:استان زنجان حدوداً دارای ۵۷ هزار بازنشسته تحت پوشش است که خدمات خود را از ۷ کانون در زنجان و شهرستان‌های تابعه دریافت می‌کنند.

وی افزود: این ظرفیت آماری با احتساب تقریبی افراد تحت تکفل جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر را در استان در بر می‌گیرد که از خدمات درمانی ارائه شده مدیریت درمان بهره‌مند است.

کد خبر: 69992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =