ارتباط مستقیم تلفنی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با مردم در سامانه سامد

در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در روز نوزدهم اردیبهشت به صورت برخط پاسخگوی سوالات تلفنی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگوئی برخط مدیران دستگاه‌های اجرایی و با هدف تحقق حقوق شهروندی و دسترسی آسان به مدیران و افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی، حسب برنامه‌ریزی صورت گرفته، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ آماده پاسخگوئی به سوالات تلفنی مردمی خواهد بود .

علاقمندان می‌توانند در ساعت اعلام شده از طریق بستر مذکور با شماره‌گیری شماره تلفن ۱۱۱ نسبت به طرح دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود اقدام کنند.

کد خبر: 69997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =