دیدار دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر با مدیرکل تامین اجتماعی کردستان

در آستانه بزرگداشت هفته کارگر اعضای تشکیلات خانه کارگر کردستان با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کردستان، مدیرکل تامین اجتماعی استان با تبریک و گرامیداشت هفته کار و کارگر ضمن تشریح اهم اقدامات و فعالیت‌های بعمل آمده بویژه با موضوع بیمه‌شدگان و کارگران گفت: تامین اجتماعی متعهد به ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به جامعه کارگران است و بر این اساس سعی کرده با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین رضایتمندی بیشتر مخاطبان را فراهم آورد.

صلاح قریشی با اشاره به احداث بزرگترین شعبه تامین اجتماعی استان، توسعه فضای فیزیکی و اداری و خدمات‌دهی شعب تامین اجتماعی در سطح استان در کنار خدمات غیرحضوری و دفاتر کارگزاری‌های رسمی را از اقداماتی برشمرد که در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی این رضایت‌مندی فراهم شده است.

وی با تاکید بر اصل سه جانبه کارگری افزود: صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی و متعلق به همه کارگران و بیمه‌شدگان است و باید با تمام وجود در جهت خدمت به بیمه‌شدگانی که بخشی از سرمایه ۳۰ سال زندگی خود را در آن پس‌انداز کرده‌اند باشد.

قریشی ضمن درخواست از کارفرمایان استان درباره پرداخت به موقع حق بیمه کارگران بیان کرد: این سازمان به عنوان یکی از بازیگران چرخه اقتصاد کشور نقش مثبتی در توسعه اشتغال پایدار دارد بطوری که با بهبود گردش این چرخه و تعمیق پایداری منابع مالی سازمان، امکان ارائه خدمات متعالی و توزیع عادلانه ثروت و رفاه را برای جامعه فراهم می‌کند.

در این دیدار دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر کردستان با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی سازمان تامین اجتماعی حمایت از کارگران است افزود: بی‌تردید سازمان تامین اجتماعی بعنوان ابزاری برتر در حمایت از اقشار اجتماعی است و آسیب‌های اقتصادی نقش بسزایی بر عملکرد و کارایی آن خواهد داشت.

صفری بیان کرد: این انتظار به حقی است که دولت و کارفرمایان نسبت به تعهدات خود در قبال صندوق تامین اجتماعی پایبند باشند چرا که جامعه کارگری به‌عنوان بیمه‌شدگان به این حمایت نیازمند است.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت معیشتی برای کارگران، تنها دلگرمی این قشر مظلوم خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی است و باید با تلاش مضاعف این بارقه امید کارگران محفوظ بماند.

کد خبر: 70003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =