پرداخت بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی شاهرود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: در سال گذشته ۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریالی با نرخ چهاردرصد برخوردار شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حسن غربا گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار و باثبات برای مددجویان از تاکیدات مقام معظم رهبری است و سازمان بهزیستی تمام طرفیت خود را برای تحقق این مهم بکار گرفته است.

وی با اشاره به جذب صددرصدی اعتبارات اشتغال در سال گذشته افزود: ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال چهار درصد به ۸۱ مددجوی واجد شرایط از منابع جزء ۳ و ۴ تبصره ۱۸ پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با تاکید بر این موضوع که دریافت تسهیلات اشتغالزایی منجر به قطع مستمری نمی شود، بیان کرد: مددجویان ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی با ارائه جواز کسب و پروانه‌های کشاورزی، دامداری و...می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند و کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را بکار گرفته و بیمه کنند بنا به درخواست خود می‌توانند به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

وی از انجام اقداماتی نیز درباره مشوق‌های بیمه‌ای خبر داد و افزود: در سال قبل پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و کمک هزینه ارتقای کارایی به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برای ۱۴۹ نفر صورت گرفته است.

کد خبر: 70012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =