انجام بیش از ۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) زنجان

ریاست بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) زنجان از انجام ۶ هزار و ۲۸۴ عمل جراحی در این بیمارستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، حسین اسکندری با اعلام این خبر، همچنین به آمار ویزیت پزشکان اشاره و بیان کرد: ۴۲۴ هزار و ۵۸۵ ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک به ثبت رسید.

وی افزود: خدمات پاراکلینیک سرپایی مراکز درمانی سال گذشته به ۸۱۵ هزار و ۹۶۶ مورد رسید که شامل (نوار قلب ۱۶ هزار و ۴۱۶، تزریقات و سرم‌تراپی ۴۸ هزار و ۸۴۵۱، تست ورزش ۳۲۶، اکو ۶۸۰، رادیولوژی ۲۰ هزار و ۳۸۲، داروخانه ۲۲۸ هزار و ۷۷۹ و مراجعه به آزمایشگاه ۴۵ هزار و ۶۷ )مورد است.

ریاست بیمارستان امام حسین (ع) زنجان ادامه داد: مجموع خدمات سرپایی (ویزیت و پاراکلینیک) به ۳۹۱ هزار و ۳۸۱ مورد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۳ تخت فعال، ۱۸ تخت ویژه سال گذشته در بیمارستان امام حسین (ع) فعال بود گفت: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان امام حسین (ع) در سال گذشته به ۱۲هزار و ۸۱۳ نفر رسید.

اسکندری اضافه کرد: زایمان‌های انجام شده در این بیمارستان دو هزار و ۲۰۰ مورد بود که با توجه به امکانات پیشرفته بیمارستان امام حسین (ع) و بهره‌گیری از پزشکان متخصص و پرسنل مجرب امیدواریم در سال پیش رو همشهریان جهت ولادت فرزندان دلبندشان این بیمارستان را انتخاب کنند.

کد خبر: 70021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =