نشست مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان

نشست مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان در مورد ماده ۴۷ قانون سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، محمد خیاطی، مدیرکل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان در محل اداره کل سازمان امور مالیاتی استان دیدار و گفتگو کرد.

در حاشیه این نشست محمدیاسین حسن زهی، رئیس اداره بازرسی دفاتر قانونی به تشریح ماده ۴۷ قانون سازمان تامین اجتماعی پرداخت و ارائه دفاتر و مدارک لازم جهت بررسی به بازرسان سازمان را از تکالیف قانونی کارفرمایان دانست.

خیاطی در اجرای ماده ۴۷ قانون سازمان تامین اجتماعی، ارائه دفاتر قانونی اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان و دستور به همکاری درباره در اختیار گذاشتن اسناد امور مالی را گامی در جهت تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی و بخشی از فرآیند وصول مطالبات دانست و خواستار تعامل با بازرسان دفاتر قانونی در راستای حقوق و منافع بیمه‌شدگان شد.

نادر ریگی، مدیر کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان نیز در این باره بیان کرد: با توجه به متمرکز بودن پرداخت‌های آن سازمان، پس از استعلام از ستاد مرکزی امور مالیاتی درباره اسناد مالی آمادگی همکاری با بازرسان سازمان و موسسه حسابرسی تامین اجتماعی را داریم.

وی درباره دسترسی به اظهارنامه مالیاتی سایر شرکت‌ها گفت: اظهارنامه مالیاتی از طریق سامانه در اختیار مراجع ذی‌صلاح گذاشته شده است و در صورت وجود مجوز دسترسی سازمان تامین اجتماعی، پیگیری لازم درباره ارائه حیطه دسترسی با اداره کل تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

کد خبر: 70046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =