دو مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند

بر اساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور دو مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از طرف معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور دو مرکز کاریابی افشین با مدیریت کهریزی و کاریابی یدی با مدیریت خان میدی به عنوان مراکز کاریابی کشور برگزیده شدند.

این ارزیابی بر اساس داده‌ها و اطلاعات استخراج شده از سامانه جستجوی شغلی و شاخص‌هایی همچون، تعداد ثبت‌نام‌شدگان، تعداد بکار گمارده‌شدگان، تعداد افراد فارغ‌التحصیل بکارگماری در طول سال ۱۴۰۲ نسبت به ارزیابی عملکرد دفاتر کاریابی غیر دولتی استان‌های سراسر کشور بوده است.

همچنین در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت نام و همچنین تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی)توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس‌ می‌شوند.

کد خبر: 70057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =