برپایی میز خدمت مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت هفته کارگر

میز خدمت مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت هفته کارگر با هدف دیدار چهره به چهره با مردم و تسهیل در امر خدمت‌رسانی برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر، همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر و در اولین روز از این هفته حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی و رئیس اداره مدیریت پلی‌کلینیک و درمانگاه مدیریت درمان استان با حضور در مصلی نماز جمعه شهر جم به مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان پاسخ داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم گفت:هدف از برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم تسهیل در امر خدمت‌رسانی و فراهم کردن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان است.

اسماعیلی بیان کرد: ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان این آمادگی را دارد که ملاقات های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت به صورت ماهیانه در شهرستان‌های استان برگزار کند.

در سال گذشته کلیه مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نسبت به برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان اقدام کردند.

کد خبر: 70203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =