دیدار ریاست بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ابهر با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران

نشست ریاست بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر  و رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران این شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های شرکای اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و به منظور تقویت تعاملات و ارتباطات فی مابین سازمان و شرکای اجتماعی، تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، بیان مسائل و حل مشکلات موجود و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی، نشست و هم‌اندیشی با یکی از شرکای اجتماعی سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر پریسا احدی، ریاست بیمارستان سردارشهید قاسم سلیمانی ابهر رسیدگی به امور بازنشستگان و مستمری‌بگیران را وظیفه شرعی و سازمانی دانست و افزود: بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مسائل و مشکلات و بررسی دغدغه‌های ذی‌نفعان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کانون و انجام اقدامات عملی برای جلب رضایتمندی اعضای کانون است.

احدی گفت: نکته با اهمیت برای بیمارستان مسئولیت اجتماعی سازمان در برابر کسانی است که سال‌ها در راستای تولید کشور زحمت کشیده واکنون نیازمند دریافت خدمات با کیفیت هستند.

ریاست بیمارستان سردارشهید قاسم سلیمانی ابهر تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی را ضروری و مثبت دانست و افزود: دغدغه‌های بازنشستگان به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات آنان می دانیم و معتقدیم سازمان تامین اجتماعی بدون همراهی و همکاری شرکای اجتماعی به اهداف متعالی که در رسالت آن تدوین و تبیین شده است نخواهد رسید.

در این جلسه قلاشقی، ریاست کانون بازنشستگان مستمری ابهر نیز با بیان مسائل و مشکلات و قدردانی از تلاش‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان و کارکنان خدوم بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی، مشکلات درمانی کارگران، هزینه درمان خارج از مراکز ملکی سازمان را از مهمترین دغدغه های مستمری‌بگیران دانست و گفت: به عنوان شرکای اجتماعی، دفاع از منافع این سازمان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و تامین اجتماعی را متعلق به خود می‌دانیم.

کد خبر: 70278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =