فناوری‌های به روز باید در خدمت آموزش باشند

یک ناشر محتوای دیجیتال گفت: افراد نیاز به عشق و علاقه پایدار دارند که رسیدن به این مهم در گرو آموزش است و در این مسیر باید از فناوری‌های به‌روز در تولید محتوا استفاده کرد. 

به گزارش آتیه آنلاین در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی غرفه خانواده ما با موضوع خانواده و جمعیت، علی‌یاری، ناشر حوزه دیجیتال که مهمان سیزدهمین نشست این غرفه بود به بهزاد جامه‌بزرگ گفت: کتاب و کتابخوانی در جامعه بسیار ارزشمند است و نباید از ارزش این مهم کاسته شود اما در شرایط فعلی با توجه به رشد فناوری و تغییر سبک زندگی باید به تولید آثار و محتوا در قالب‌های گوناگون که بر پایه فناوری است، توجه شود.
او ادامه داد: در فضای امروزی جامعه افراد نیاز به افزایش سطح ارتباط دارند که فناوری تا حدودی در این زمینه کمک حال بوده و مخاطب می‌تواند با استفاده از ابزار ارتباط جمعی به ناشر و تولیدکننده محتوای غنی دیجیتال ارتباط داشته باشد.

این ناشر محتوای دیجیتال یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه امروزی موضوع افزایش و جوانی جمعیت است که می‌توان با تکیه بر محتوای دیجیتال، محصولات تاثیرگذاری در این زمینه تولید و منتشر کرد.

علی‌یاری ادامه داد: زمانی که از فرزندآوری و افزایش جمعیت صحبت می‌شود باید به یکسری سوالات پاسخ داده شود، که از این موارد می‌توان به موضوعات و چالش‌هایی همچون چگونگی حفظ ارتباط زوجین برای رسیدن به مرحله فرزندآوری اشاره کرد.

او تاکید کرد: مشکلات جنسی سهم قابل توجهی در طلاق دارد که در این رابطه نیاز است تا مهارت‌های زیادی برای مهرورزی آموخت.

علی‌یاری تاکید کرد: صدا و سیما مخاطب میلیونی در رده‌های سنی با افکار مختلفی دارد و این موضوع عاملی شده تا مسائل جنسی به یک تابو تبدیل شود.

این ناشر محتوای دیجیتال اضافه کرد: در رابطه با روابط زوجین و مسائل جنسی باید کار فرهنگی در جامعه انجام شود که یکی از مصادیق آموزش و کار فرهنگی تولید محتوا در قالب‌های به‌روز همچون صوت و تصویر است.

او گفت: هر زوجی نیاز به مشاوره دارد و باید متوجه باشیم یک سری مسائل را بلد نیستیم و باید به سمت آموختن مسائل گوناگون حرکت کنیم.

علی‌یاری تاکید کرد: نیازهای جنسی و عاطفی نباید فراموش شود و همانطور که انسان نیاز به آب و غذا دارد به مسائل جنسی و عاطفی هم نیاز دارد و هر چه به این مورد توجه شود، در سنین بالاتر عشق پایدار و علاقه بسیار بین زوجین ایجاد خواهد شد.

کد خبر: 70758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =