رشد و جوانی جمعیت دغدغه جامعه شده است 

مشاور مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج با اشاره به اینکه قوانین بسبار خوبی در رابطه با افزایش و جوانی جمعیت در کشور وجود دارد، گفت: رشد و جوانی جمعیت به دغدغه جمعیت تبدیل شده اما برخی سازمان‌ها در بسیاری از موارد آنطور که باید به اجرا اهمیت نداده‌اند. 

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه سلسله نشست‌های غرفه خانواده ما با موضوع خانواده و جمعیت بهزاد جامه‌بزرگ میزبان علی سهیلی، مشاور مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج بود. در این نشست سهیلی گفت: موضوع جوانی و رشد جمعیت در سال‌های اخیر به دغدغه جامعه و سیاست گذاران تبدیل شده است.

او ادامه داد: با وجود آنکه قوانین مناسبی در زمینه خانواده و رشد جوانی جامعه گرفته شده و رسانه‌ها به آن می‌پردازند اما در اجرا آنطور که باید بها داده نشده است.

مشاور مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری خوبی در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها در بعد اجرایی مرتبط با قوانین جوانی و رشد جمعیت استفاده شود.

سهیلی تاکید کرد: برخی از موسسات و نهادهای مردم نهاد به موضوع رشد و جوانی جمعیت ورود کرده‌اند که باید از ظرفیت این سازمان‌ها استفاده کرد و در کنار آن باید از سازمان‌های مردم نهاد حمایت سازنده صورت گیرد.

کد خبر: 70761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =