اعلام لیست نمایندگان دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان کشوری

بر اساس اطلاع صندوق بازنشستگی کشوری، لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان از ساعت ۸ تا ۱۴ روزهای ۷ لغایت ۲۱ خردادماه به مدت دو هفته فرصت دارند اسناد هزینه درمانی خود را تحویل نمایندگان منتخب دهند تا پس از پایان دریافت کلیه اسناد معوقه، فرایند ثبت و ارزیابی و متعاقب آن پرداخت خسارات متعلقه به انجام برسد.

به اطلاع بیمه‌شدگان درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند، شرکت بیمه ملت در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان گرامی، لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون را اعلام کرد.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های اعلام شده، از لیست کامل این مراکز در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به ثبت و دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند.

لیست مذکور به طور مستمر به‌روزرسانی شده و آخرین نسخه آن در آدرس‌ مذکور قابل دسترس خواهد بود.

بازنشستگان می‌توانند جهت تحویل مدارک پزشکی از صبح دوشنبه ۷ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۴ در روزهای غیرتعطیل تا روز دوشنبه تاریخ ۲۱ خردادماه سال جاری به مدت دو هفته به نمایندگان منتخب مراجعه کنند.

جهت دریافت لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا کلیک کنید.

https://melat.ir/wp-content/uploads/۲۰۲۴/۰۵/%D۹%۸۶%D۹%۸۵%D۸%A۷%DB%۸C%D۹%۸۶%D۸%AF%DA%AF%D۸%A۷%D۹%۸۶-%D۸%B۵%D۹%۸۶%D۸%AF%D۹%۸۸%D۹%۸۲.pdf

کد خبر: 71037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =