امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران

«جعفر امیرآبادی‌زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از امضای تفاهم‌نامه میان صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری، این تفاهم‌نامه با هدف پرداخت تسهیلات به بازنشستگان کشوری با بازپرداخت ۵ ساله به امضا رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر گفت: بر اساس مندرجات این تفاهم‌نامه، بانک صادرات ایران متعهد شده تا بسته تسهیلاتی بازنشستگان و موظفین صندوق در سال ۱۴۰۳ را با رشد بیش از ۱۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، با نرخ سود سالانه ۴ درصد و افزایش اقساط بازپرداخت از ۳۶ قسط به ۶۰ قسط به بازنشستگان این صندوق ارائه کند.

امیرآبادی‌زاده توضیح داد: بانک صادرات ایران متعهد شده تا به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تامین ازجمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت کند. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت‌های طرف قرارداد، تأمین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت‌رسانی شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: این تفاهم‌نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شده تا در سال ۱۴۰۳ بتوانیم در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان تسهیلات بهتری را ارائه کنیم.

کد خبر: 71038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =