کسب رتبه اول رضایتمندی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در بخش بیماران بستری

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با کسب ۸۷ درصد رضایتمندی در بخش بستری، رتبه اول مدیریت درمان‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، میثم حجتی پور گزارشی از عملکرد و برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان ارائه کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمهگر کشور که حدود نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش آن هستند خدمات متعددی در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه درمانی به قشرهای مختلف مردم ارائه داده و خواهد داد. مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود و خدمت‌رسانی مناسب به مردم در عرصه بهداشت و درمان، بویژه در سالهای اخیر طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را به انجام رسانده یا در دست انجام دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در دو حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم خدمات مطلوبی به بیمه‌شدگان سازمان ارائه شده است و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در زمینه عملکردی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۳۹۸ رتبه نخست مدیریت های درمان کشور را به خود اختصاص داد. کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه به‌عنوان یکی از بزرگترین اورژانس‌های مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود این اورژانس با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت تا هفته تامین اجتماعی به بهره برداری برسد. طرح ال، دی، آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین زایشگاه‌های کشور، با هشت اتاق بسیار مجهز و در فضایی به مساحت ۷۲۰ متر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا، بازسازی آشپزخانه و در دست بازسازی بودن رختشور خانه‌های این بیمارستان‌ها، بازسازی بخش تصویربرداری بیمارستان شهدا، ساخت انبار دارویی جدید و استاندارد بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر طرح‌های اجرا شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه است. همچنین با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستانهای مختلف، علاوه بر درمانگاه‌های موجود در شهرستان اسلام آبادغرب و بیستون، درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرستان‌های سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، پاوه و جوانرود هم راه‌اندازی شده و بزودی هم درمانگاه‌های شهرستانهای کنگاور، هرسین و صحنه هم راه اندازی می شوند و ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) هم در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با کسب ۸۷ درصد رضایتمندی در بخش بستری رتبه اول مدیریت درمان های سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: 71437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =