ارائه یک میلیون‌و۸۵۰هزار خدمت سرپایی رایگان در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد

یک میلیون و ۸۵۰ هزار خدمت سرپایی رایگان در مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد در سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، انجام بیش از ۸۱۵ هزار ویزیت سرپایی بیمه‌شدگان به‌شکل کاملاً رایگان توسط پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان در مراکز درمانی این استان که با احتساب مراجعات به واحدهای خدمات پاراکلینیکی، در مجموع تعداد کل خدمات سرپایی ارائه‌شده به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی ملکی استان در سال گذشته بالغ بریک میلیون ۸۵۰ هزارخدمت سرپایی بوده است.

مراکز ملکی سازمان در استان شامل بیمارستان ۶۶ تختخوابی شهدای گمنام و پلی‌کلینیک تخصصی یاسوج، پلی کلینیک تخصصی گچساران و درمانگاه تخصصی دهدشت است در این مراکز خدمات بستری و سرپایی بصورت رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

در مجموع ۴۴.۵درصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که تعداد۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: 71438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =