افزایش ۱۰ برابری تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران نسبت به سال گذشته

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی جزو برنامه های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، علی جهانی در گفتگو با برنامه رادیویی به زندگی سلام کن، اظهار داشت: این اقدام، بیانگر توجه و اهتمام ویژه سازمان تامین اجتماعی به ارتقای سطح معیشت و افزایش رفاه اجتماعی اقشار تحت پوشش است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی ۴۵ میلیون بیمه شده اصلی و تبعی مشتمل بر بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران را تحت پوشش دارد،
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه این سازمان به دنبال شرایطی است تا بتواند کیفیت خدمات رسانی خود را به شهروندان و بیمه شدگان عزیز توسعه و ارتقاء دهد، یاد آور شد: سازمان تامین اجتماعی طی سال های اخیر توانسته با مدیریت مناسب و توسعه محور، روند رو به رشدی را داشته باشد.
وی به افزایش ۱۰ برابری تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات به بازنشستگان محترم از طریق کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور انجام می شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به فرایند ارائه خدمات به صورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به کانونها و با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

کد خبر: 7190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =