معیار ارزیابی خدمات سازمان، میزان رضایت‌مندی مردم است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه اختیارات شرکت خدمات ماشینی تأمین برای پیشبرد طرح ۳۰۷۰ و نسخه الکترونیک افزایش می‌یابد، گفت: معیار ارزیابی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی میزان رضایتمندی مردم از این خدمات و کاهش محسوس مراجعه به ادارات و کارگزاری‌هاست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: به منظور موفقیت کامل و تحقق اهداف تعیین شده در زمینه طرح ۳۰۷۰ و نسخه الکترونیک اختیارات بیشتری به شرکت خدمات ماشینی تأمین محول و قرارداد جدیدی با این شرکت منعقد می‌شود.
مصطفی سالاری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم، گفت: معیار ارزیابی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی میزان رضایتمندی مردم از این خدمات و کاهش محسوس مراجعه به ادارات و کارگزاری‌هاست.

وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف ما هیچگونه محدودیتی نداریم و از ظرفیت سایر شرکتها نیز استفاده می‌کنیم، افزود: شرکت خدمات ماشینی تأمین اجتماعی، اختیارات و منابع مورد نیاز برای پیشبرد و تکمیل دو طرح بسیار مهم خدمات غیرحضوری و نسخه الکترونیک را در قالب قراردادی جدید به سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد خواهد کرد و انتظار داریم که طی روزهای آینده برنامه عملیاتی جامعی برای پیشبرد این دو برنامه در کوتاهترین زمان ممکن ارائه شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همکاری سایر دستگاه‌ها در زمینه تبادل اطلاعات با این سازمان را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: دکتر جهانگرد و دکتر باقری اصل و همچنین سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور همکاری بسیار خوبی در پیشبرد خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی دارند و ما نیز در این سازمان با سایر دستگاه‌ها برای توسعه دولت الکترونیک به خوبی همکاری و تبادل اطلاعات انجام می‌دهیم.

گفتنی است این جلسه با حضور نصرالله جهانگرد، نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور دولت الکترونیک و رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد.
همچنین در این نشست، مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ پرداختند و نیز در این نشست مدیرکل استان اصفهان صحبت‌هایی در خصوص خدمات طرح ۳۰۷۰ و پیشنهاداتی برای بهبود این خدمات ارائه کرد.

کد خبر: 8612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =