برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه‌شدگان تلاش مضاعف می‌شود

سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان گفت: برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه‌شدگان تلاش مضاعف می‌شود.


به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم تکریم دکتر محمد حسین شهدی نژاد و معارفه دکتر رضا قنبرپور با حضور مهندس علی رجبی مدی‌کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت انجام شد.

در این مراسم دکتر قنبر پور ضمن قدردانی از زحمات ۱۲ ساله دکتر شهدی‌نژاد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «فلسفه وجودی ما جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست»، اظهار داشت: وظیفه همه مدیران دولت با وجود اختلاف نظرها، وحدت، همدلی و کمک‌رسانی به مردم است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: حدود یک میلیون و ۴۰۰ بیمه‌شده تامین اجتماعی در گیلان داریم که هدف این است که با همراهی و تلاش همه همکاران بهترین خدمت را به مردم استان در بخش درمان تامین اجتماعی ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم، مدیرکل ارزیابی وتعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی کشور گفت: از آستارا تا چابکسر در حدود ۵۰ درصد مردم گیلان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.

مهندس علی رجبی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شهدی‌نژاد، در تشریح عملکرد اداره ارزیابی و تعالی خدمات درمانی تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: وظیفه هماهنگی و توزیع عادلانه منابع در معاونت درمان برعهده اداره‌کل ارزیابی تعالی خدمات درمانی معاونت درمان سازمان بوده که خدمات درمانی در قالب اداره سطح بندی تجهیزات پزشکی های تک، در مراکزدرمانی انجام می شود.

در ادامه دکتر شهدی‌نژاد گفت: طی دوران مدیریت، فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان گیلان را داشتم و این مسأله را عنایت خداوند می‌دانم.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی در حوزه درمانی بسیار دشوار است، افزود: همواره تلاش کردم با یک‌ تیم متخصص درمانی و ‌پاکدست در جهت خدمتگزاری به مردم قدم بردارم.

همچنین مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم گفت: مجموعه مدیریت درمان استان یکی از شاخص‌ترین مجموعه های کشور است که انتخاب آن در جشنواره شهید رجایی گواه این ادعاست.

دکتر رضا حسین نژاد، با بیان اینکه امکانات استان محدود است ولی رضایتمندی مطلوبی به واسطه عملکرد مدیریت درمان برای مخاطبین درمان تامین اجتماعی ایجاد شده است، از تلاش های دکتر شهدی‌نژاد در این راه قدردانی نمود.

در پایان مراسم، هدایایی به رسم یادبود به دکتر شهدی نژاد اهدا و حکم دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از قرائت به دکتر قنبرپور تقدیم شد.

کد خبر: 1123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =