تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی با سرویس های غیرحضوری

محمدرضا بیدهندی مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ با شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا بیدهندی درنشست با شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، گزارشی از روند خدمات رسانی به شرکای اجتماعی گفت: اداره‌کل تامین اجتماعی شرق تهران با پوشش و گستردگی دو فرمانداری شمیران و شهرری در راستای تضمین آرامش خاطر نیروی کار و شناخت مطالبات و چالشهای پیش روی کارفرمایان و کارگاههای تحت پوشش، ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای اداری، ایفای به هنگام تعهدات سازمان در قبال ذینفعان در راستای صیانت از دارایی های بین‌النسلی این صندوق از اولویت خود درحمایت از تولید در سال جهش تولید قرار داده است تا رضایتمندی جامعه کارآفرینان را با هدف بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار فراهم نماید.

وی افزود: ما موظف هستیم تا تمهیداتی اتخاذ کنیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظورجلوگیری از شیوع بیماری کرونا وسلامت مراجعین و همکاران در ارائه خدمت به ارباب رجوع به ویژه خدمات ضروری وقفه و خللی ایجاد نشود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی شرق تهران بزرگ، ارائه خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات سازمان در راستای ایجاد تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه مخاطب که نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شود، برشمرد و افزود: این خدمات که در پورتال سازمان تامین‌اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir قابل دسترسی است شامل خدماتی مانند غرامت دستمزد بیماری، کمک‌هزینه بارداری، اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه سفر، کمک هزینه کفن‌ و دفن، نام‌نویسی غیرحضوری، تغییر بیمه‌ پردازی، تغییر افراد تحت تکفل، بازرسی غیرحضوری، دفترچه غیرحضوری، تامین اعتبار دفترچه، اعتراض به سابقه و ... است. افزایش این سرویس‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی سازمان تامین‌اجتماعی به شمار می‌رود.

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، در این نشست با اشاره به تشکر از همکاری خوب تامین اجتماعی در خصوص کاستن و پیشگیری از بروز مسایل و مشکلات کارگری و کارفرمایی گفت: دولت با همه ظرفیت، در تلاش برای حل مشکلات مردم است یکی از مهمترین مولفه های تاثیرگذار بر خرســندی و آرامش مردم، امنیت اجتماعی آنان اســت.

وی اظهار داشت: به عبارتی اساس و رضایت مردم، بیمه و حمایت های اجتماعی است که در روزهای سخت، در پوشش ریسک ها و تامین هزینه ها، آنان را کمک و حمایت می کند.

کد خبر: 1225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =