وظیفه اصلی حراست مراقبت از نیروی انسانی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست گفت: مهمترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمانی نیروهای انسانی هستند و وظیفه اصلی حراست مراقبت و مواظبت از نیروی انسانی و حفظ سلامت آن است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، دکتر گلچین معاون امور درمان اداره‌کل حراست گفت: اهتمام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تلاش در جهت حفظ مصالح نظام مقدس اسلامی به عنوان اساسی ترین وظیفه حراست است.

گلچین ادامه داد: باید به گونه‌ای عمل کینم تا حراست به عنوان محرم‌ترین مأمن برای مسئولین، مدیران، کارکنان و مراجعان باشد و عموم بتوانند به منظور انعکاس نقطه نظرات و تخلفات و درخواست‌های مشروع مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و ارایه راه کارها و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه با مدیران و کارکنان در تحقق اهداف سازمانی از دیگر وظایف حراست است.

گلچین افزود: حراست به عنوان چشم و گوش مدیر در سازمان و مشاوری امین برای مجموعه است.

در ادامه دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله علی اصغر دستجانی رئیس پیشین اداره حراست و تبریک انتصاب جمشید درستکار گفت: وظیفه اصلی حراست پاسداری از منابع و منافع سازمان است. بزرگترین و مهمترین سرمایه هر سازمانی هم نیروهای انسانی هستند پس وظیفه خطیر حراست مراقبت و مواظبت از نیروی انسانی و حفظ سلامت آن است.

دکتر سهرابی افزود: حراست سازمان باید محیط امن و آرام برای کارکنان فراهم کند و با ایجاد یکدلی، وحدت و همبستگی زمینه رشد و پیشرفت فردی و سازمانی مهیا شود و از هرگونه تفرقه، نفاق و سوء ظن جلوگیری شود.

کد خبر: 1263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =