تبیین برنامه‌های شب‌های قدر در شورای معارف سیما

دبیر شورای معارف سیما بر لزوم دعای دسته جمعی برای رفع بیماری کرونا در شبهای قدر تاکید و از برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی این شب‌ها خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایلنا، جلسه شورای معارف به صورت حضوری و مجازی با نمایندگان شبکه‌های رسانه ملی و اماکن مقدسه با موضوع تبیین برنامه‌های شبهای قدر و ارتباط زنده با اماکن مقدسه برگزار شد.

دبیر شورای معارف سیما در این جلسه با اشاره به فرصت گران‌بهای شب‌های قدر بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح بر محور تواصی به حق و صبر و بهره‌مندی مردم از فیوضات شب‌های قدر در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا مردم می‌توانند از طریق شبکه‌های سیما در حال و هوای حرم‌های مطهر درکربلا، مشهد، قم و… قرار بگیرند و اعمال شب‌های قدر را در منازل و از طریق رسانه انجام دهند.

جواد شیخ اکبری همچنین با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی مردم، پرداختن به پویش اجتماعی «مردم ماه» و دعوت از مردم به کار خیر و معرفی خیرین را از دیگر برنامه‌های رسانه ملی در این شب‌ها عنوان کرد.

در این جلسه که نمایندگان اماکن مقدسه به‌صورت مجازی حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، آقای موسوی کیا مدیر موسسه صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین آمره، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آقای دانش، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، هریک برنامه‌های شبهای قدر این اماکن مقدس را تشریح کردند و در ادامه نمایندگان شورای معارف در شبکه‌های سیما نقطه نظرها و برنامه‌های خود را برای این ایام بازگو کردند.

کد خبر: 13885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =