پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به فناوری اطلاعات، ورزش و فرهنگ و گردشگری

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار گفت: در حوزه فناوری اطلاعات، ورزش، فرهنگ و ارشاد و گردشگری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در نشست کارگروه اشتغال اردستان با بیان این که در بودجه سال جاری ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ با نرخ کارمزد هشت و ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است، افزود: از این مقدار تسهیلات هفت هزار میلیارد تومان برای بخش صنعت و پنج هزار میلیارد تومان برای بخش کشاورزی است.

وی با بیان این که رکود حاصل از کرونا و تحریم به جمعیت غیرفعال کشور اضافه کرده است، گفت: در سال‌های گذشته با وجود همه فشارها، سالیانه به طور میانگین نزدیک به ۵۵۱ هزار نفر اشتغال در کشور ایجاد شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در شرایط کنونی نمایانگر وضعیت دقیق شرایط اشتغال کشور نیست و باید نسبت اشتغال و نرخ بیکاری به طور همزمان و جمعیت شاغلان مد نظر قرار گیرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در حوزه فناوری اطلاعات، ورزش، فرهنگ و ارشاد و گردشگری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد توسط بانک کارآفرینی امید پرداخت می شود، افزود: از سوی دستگاه‌های شهرستان جدول طرح‌های مورد تقاضا تهیه و در نشستی بررسی و نسبت به اختصاص اعتبار تصمیم گرفته خواهد شد.

کد خبر: 16598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =