روی تاتامی المپیک تنها به دنبال طلا هستم

دختر ملی‌پوش تکواند ایران گفت: در مسابقات المپیک تنها و تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم و هیچ هدف دیگری ندارم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ناهید کیانی، دختر تکواندو کار کشورمان چند روز قبل موفق شد سهمیه مسابقات المپیک توکیو را بدست بیاورد و تنها زن تکواندو کار ایران در توکیو باشد. کیانی درباره کسب این مدال و حضورش، اهدافش و آرزوهایش در مهمترین و معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، اظهار کرد: تصاحب سهمیه المپیک هدفی بود که مدت‌ها به آن فکر می‌کردم و روزی که توانستم به این هدف برسم، برای من یکی از بهترین روزهای زندگی حرفه‌ای ورزشی‌ام به شمار می‌رفت. حالا می‌دانم که تصاحب این سهمیه تازه اول راه است و من باید با تمام توان خود را برای حضوری عالی و کسب مدالی خوشرنگ در المپیک آماده کنم.

کیانی در ادامه در خصوص نحوه کسب این سهمیه افزود: من مسیر آسانی برای رسیدن به سهمیه المپیک نداشتم. شیوع ویروس کرونا تمرینات ما را با وقفه مواجه می‌کرد و گاهی برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آن طور که پیش‌بینی شده بود پیش نمی‌رفت. با این حال ما هدفمان مشخص بود و برای رسیدن به آن نباید هیچ بهانه‌ای را سد راه می‌دیدیم. من رقبای سختی داشتم برای اینکه بتوانم جواز حضور در المپیک را بدست بیاورم. برای مثال باید به حریف سرسختی که از کشور تایلند داشتم اشاره کنم. تکواندوکاری که در وزن من نفر اول جهان بود  و من در بازی دوم با او مبارزه کردم و بعد از او هم بازیکن میزبان را باید از پیش رو بر می‌داشتم که  المپیک نوجوانان را تجربه کرده و به‌تازگی به سطح بزرگسالان راه پیدا کرده بود. راه سختی بود اما من توانستم آن را به خوبی سپری کنم و حالا باید وارد مسیرتازه قدم بگذارم.

دختر تکواندو ایران با اشاره به اینکه برترین ورزشکاران جهان به المپیک خواهند آمد و من باید خود را آماده رقابت‌های بسیار طاقت فرسا کنم، گفت: کادر فنی تیم ملی تکواندو بلافاصله بعد از کسب سهمیه المپیک کار خود را آغاز کرد تا حریفان من در المپیک را آنالیز کنند. باید به شناخت خوبی از حریفانم برسم تا بتوانم دست پر به مصاف آن‌ها بروم. تاتامی المپیک یک رقابت سنگین و سخت است که در آن نفراتی برنده خواهند شد که با دقت، تمرکز، تلاش و تجربه هر چه در توان دارند ارائه دهند. 

وی افزود: من در مسابقات انتخابی المپیک با نقاط ضعف و قوتم مواجه شدم و در فرصت باقی مانده تا آغاز رقابت‌های المپیک باید تنها  و تنها به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بپردازم. مربیان به من کمک‌های بسیاری کرده و می‌کنند و من تنها و تنها به یک هدف فکر می‌کنم و آن هم تصاحب مدال طلای المپیک است. این یک آرزوی بزرگ است اما دور از دسترس نیست. به شرطی که تمام توان و پتانسیل و انرژی خود را در این راه هزینه کنم و اجازه ندهم هیچ چیز من را از هدفم دور کند. 

دختر المپیکی تکواندو ایران در پایان یادآور شد: باید از فدراسیون تکواندو برای تمام حمایت هایش تشکر کنم. فدراسیون در مدتی که در اردو حضور داشتیم و تمرینات را سپری می کردیم برایمان هیچ چیز کم نگذاشت. ما امکانات خوبی داشتیم و مورد حمایت فدراسیون بودیم. خوشحالم که با کسب سهمیه توانستم پاسخگوی محبت و حمایت های فدراسیون باشم. در ادامه نیز تلاشم درخشش در المپیک است تا باز هم بتوانم حمایت های فدراسیون و مربیانم را جبران کنم.

کد خبر: 16699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =