سازمان تامین اجتماعی  پیشرو در ارائه خدمات نوین و الکترونیکی

احمد برادران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: تامین اجتماعی بعنوان سازمانی الگو در ارائه خدمات نوین و الکترونیکی محسوب می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس احمد برادران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی در این دیدار با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی در برقراری رفاه و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور گفت: باتوجه به رشد روزافزون علوم و دانش و از طرفی با توجه به شرایط حال حاضر دنیا و همه‌گیری بیماری کرونا، ضرورت دارد تا سازمانها و دستگاهها بدنبال ارائه خدمات نوین و الکترونیکی باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی افزود:خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در زمینه ارائه خدمات نوین الکترونیکی پیشگام بوده و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مهندس احمد برادران با اشاره به طرح ۳۰۷۰ گفت: با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا، موضوع کاهش حجم ۷۰ میلیون نفر مراجعه به شعب تابعه سازمان تامین اجتماعی موضوعی بسیار جدی و قابل توجه و شایسته تقدیر است.

وی افزود:توسعه خدمات الکترونیکی از دیگر سو احترام به مخاطبین و مشتری‌مداری است و دیگر اقدام تامین اجتماعی یعنی اجرای طرح نسخ الکترونیکی مصداق احترام به حقوق مخاطبین و مشتریان سازمان است.

شایان ذکر است در این نشست سید احمد سیدی مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ضمن ارائه آماری  از وضعیت جمعیت تحت پوشش سازمان در استان، گزارشی از چالش های جاری سازمان تامین اجتماعی و لزوم بازنگری در برخی قوانین اجرایی سازمان بمنظور پیشگیری از برخی سواستفاده ها ارائه نمود.

کد خبر: 1713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =