مشکلات پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی انزلی مرتفع می‌شود

فرماندار و نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی انزلی برای رفع موانع و مشکلات شهری و اداری قول مساعد همکاری دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر دنیا مالی نماینده مردم انزلی به اتفاق میرغضنفری فرماندار این شهرستان در بازدید از پروژه ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی با بیان نقش محوری تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه کارگری به ویژه در مناطق و شهرهای محروم اظهار داشت: برای رفع موانع و مشکلات اداری و شهری برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این پروژه همکاری و مساعدت لازم را خواهند داشت.

در این دیدار دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان ابراز امیدواری کرد تا با راه اندازی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی، بتوانیم با افزایش خدمات تخصصی، این پلی کلینیک  را به عنوان مرکز تخصصی غرب استان قرار دهیم تا بیمه شدگان و مستمری بگیران کمتر نیازمند رفت و آمد  به مرکز استان باشند و از تجمع در مراکز تخصصی استان کاسته شود.

وی در ادامه افزود: این ساختمان در دو طبقه با زیربنای 2450 متر مربع، توسط شرکت خانه‌سازی تامین اجتماعی احداث شده و هم اکنون در مرحله تجهیز برای بهره برداری است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان، به بحث و تبادل نظر در زمینه تقویت موضوعات مشترک کاری پرداخت.

در این نشست، بر تداوم همدلی و همسوئی برای ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه‌شدگان به ویژه موضوع توسعه خدمات الکترونیکی سازمان تاکید شد.

دکتر قنبرپور با بیان نقش مهم سازمان تامین اجتماعی در توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه تاکید کرد: برای ارتقاء خدمات کمی و کیفی بیمه شدگان نهایت تلاش را خواهیم کرد.

وی افزود: برای توسعه خدمات الکترونیک طرح نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه های درمانی، توسعه زیرساختها و نرم افزارهای لازم با جدیت در حال انجام است.

در این جلسه همچنین دکتر علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، خدمات درمانی ارائه شده در مدیریت درمان استان را مهم و با اهمیت قلمداد کرد و افزود: به دلیل عمومیت برخورداری و فراگیری، عملکرد آن بخش بزرگی از میزان رضایتمندی شرکای اجتماعی را در بردارد.

کد خبر: 1732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =