مقابله با  کرونا با اجرای طرح «ناظران سلامت»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دور جدید طرح «ناظران سلامت» برای آگاه سازی بیشتر هموطنان نسبت به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح به صاحبان صنوف بی توجه به پروتکل های بهداشتی تذکر و آموزش داده می شود.

به گزارش « آتیه آنلاین» به نقل از  ایرنا، «شاهین فتحی» توضیح داد: با توجه به دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر، دور جدیدی از اجرای طرح ناظران سلامت‌ جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و آگاه سازی و ترغیب هموطنان به انجام واکسیناسیون علیه این ویروس، از امروز در سطح شهرستان های استان تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت اعضای جوان جمعیت هلال احمر و همکاری شبکه های بهداشت و درمان و بسیج اجرایی شده است، گفت: در این طرح تیم های سه نفره آموزش های لازم را در جمعیت هلال احمر فرا گرفته اند و این آموزش ها را در جامعه تسری می دهند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، اولین مرحله از طرح ناظران سلامت اواخر سال ۹۹ در سطح استان اجرا شد و حدود ۴۶ هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.

براساس گزارش جمعیت هلال احمر استان تهران، در اولین طرح ناظران سلامت ۶ هزار و ۵۷۶ نفر روز در تیم‌های مراقبتی و ۷۶۸ نفر روز در تیم‌های حمایتی مشارکت داشتند.

کد خبر: 17790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =