نماینده فلسطین به سه مسئول بین‌المللی نامه نوشت

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل سه نامه مشابه را درباره تخلفات رژیم صهیونیستی برای دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی این سازمان ارسال کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری معا، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل سه نامه مشابه را درباره تخلفات رژیم صهیونیستی برای دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی این سازمان ارسال کرد.

«ریاض منصور»، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در سه نامه مشابه که برای برای دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی این سازمان ارسال کرد، به شرح اوضاع وخیم مردم فلسطین در نتیجه استمرار اقدامات و سیاست‌های غیرقانونی اسرائیل، به عنوان طرف اشغالگر و نیز افزایش آشوب ناشی از حرکت غیرقانونی شهرک‌نشین‌های افراطی به سوی اراضی فلسطینی از جمله قدس شرقی پرداخت.

ریاض منصور با اشاره به ادامه اقدامات اسرائیل در نقض آتش‌بس درباره تجاوزات نیروهای اسرائیلی در آغاز حملات وحشیانه بیشتر علیه ساکنان فلسطینی بی‌گناه از جمله دور جدیدی از حملات هوایی تروریستی علیه نوار غزه که روز چهارشنبه انجام شدند و نیز استمرار حملات نیروهای اشغالگر به فلسطینی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشین‌های افراطی در قدس شرقی نوشت.

کد خبر: 18700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =