بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی گفت: با حمایت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان، حوزه مقاومت بسیج سازمان برنامه هایی را در جلسه ستاد چهل و یکمین سالگرد هفته بسیح مدون و مصوب کرده که در این هفته مبارک پیگیری و اجرایی خواهند شد.

مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با آتیه آنلاین،  هفته بسیج را یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان ایستادند و مقاومت و پایداری را دوباره معنا کردند.

وی گفت: حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی، پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند بسیجی جمعی فداکار از مردم هستند که برای مردم خدمت می کنند، در مجموعه این سازمان انجام مسئولیت می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: فرا رسیدن هفته مبارک بسیج یادآور تحقق آرمان حضرت مام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفان در ۵  آذر ماه سال ۱۳۵۸ است و انشاالله در این هفته مبارک بتوانیم دستاوردها و خدمات ۴۱ ساله بسیج را تبین و از این ارزشها دفاع کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص بسیج می فرمایند که «بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین است» و این عبارت شعار امسال بسیج است و ما تلاش میکنیم و امیدواریم که بسیج در تمامی برهه های زندگی تداعی گر پیشرو بودن در خدمت و امیدآفرین جامعه باشد.

تیموری تاکید کرد: در حقیقت این که بسیج سازمان تامین اجتماعی در تمامی ادارت کل استانی فرمانده پایگاه دارد و در قسمتهای بیمه ای و درمانی از بین همکاران جذب بسیجی انجام می دهند نمایگر نقطه قوت حوزه مقاومت بسیج سازمان و گستردگی این خانواده بزرگ و خدوم و فداکار است.

وی افزود: پیرو فرموده مقام معظم رهبری، بسیج پیرو مکتب عاشوراست و این یادآور این نکته مهم است که بسیج در تمامی عرصه ها دوشادوش مردم و احاد جامعه در صحنه حاضر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به لطف و حمایت آقای دکتر سالاری، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی و آقای دهدشتی، معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و امور استانها که همیشه همراه و یاریگر حوزه مقاومت بسیح سازمان هستند، این حوزه برنامه هایی را در جلسه ستاد چهل و یکمین سالگرد هفته بسیح با حضور اعضای شورای بسیج مدون و مصوب کرده که در این هفته مبارک پیگیری و اجرایی خواهند شد.

وی «معرفی بسیجی نمونه از پایگاه های مقاومت بسیج استانها و بسیج جامعه پزشکی سازمان» را یکی از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: از هر استانی یک نفر از بخش بیمه ای و یک نفر از بخش درمانی به عنوان بسیجی نمونه معرفی خواهند شد که لوح و هدایایی برای این بسیجیان نمونه در نظر گرفته شده که برای این عزیزان بسیجی ارسال می شود.

تیموری افزود: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) در شرکت کار و تامین یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج است که به صورت ویئوکنفرانس انجام خواهد شد.

به گفته وی، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی در قالب ویزیت رایگان و شناسایی افراد مبتلا و توزیع پک بهداشتی که به کمک بسیجیان توانمند حوزه مقاومت بسیج سازمان و بسیج جامعه پزشکی سازمان انجام خواهد از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی افزود: خدمات جهادی در قالب گروه های جهادی در روزهای آتی با قوت پیگیری خواهد شد که از آن جمله اجرای طرح «تامین اجتماعی همدل» توسط همکاران گرانقدر و فداکار برای مردم است که با حضور این عزیزان قدم بزرگی در ارائه خدمات مومنانه به فرموده حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح با رضایت و موافقت خود همکاران، مبالغی از حقوقشان ماهیانه در بحث کمکهای مومنانه هزینه خواهد شد. البته در خود حوزه بسیج سازمان تصمیم گیری می شود که این کمکها در چه حوزه ای هزینه شود و انجام کار و هزینه کرد این کمکها هم توسط خود بسیج سازمان و با حضو و کمک بسیجیان و همکاران خواهد بود. بعد از انجام کار هم از طریق گزارش های تصویری به همکاران در خصوص نحوه هزینه کرد کمکهای مومناه اطلاع رسانی می شود.

تیموری افزود: پیرو هماهنگی که با سازمان انتقال خون تهران انجام شده در این هفته اجرای پویش اهدای خون و پویش پلاسما در قالب پویش نذر سلامتی همکاران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با پخش صوت و طنین دل انگیز زیارت عاشورا از سیستم صوت طبقات ساختمان ستاد مرکز جنبه معنوی این هفته را ارتقا خواهیم داد و همکاران محترم می توانند در اتاقهای محل کار خودشان به این دعای دل انگیز توجه کرده و بهره معنوی ببرند.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی در این هفته مسابقه پیامکی برای همکاران برگزار می شود که برای برندگان این مسابقه هم هدایایی در نظر گرفته شده و از سوی حوزه بسیج سازمان تقدیم همکاران گرامی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این هفته برنامه سخنرانی در نمازخانه ستاد مرکز بدون مستعمین برگزار و ضبط می شود و در سایت حوزه مقاومت بسیج سازمان بارگذاری می شود. نمایشگاه عکس و فضاسازی محیطی هم در ستاد مرکزی سازمان برگزار می شود که از طریق فضای مجازی قابل رویت خواهد بود.

تیموری ادامه داد: در هفته بسیج برنامه گروه سرود در محوطه باز ستاد سازمان برگزار می شود و همکاران با توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی در طبقات مختلف سازمان می توانند نظارگره این فضای معنوی میتوانند باشند.

وی تاکید کرد: در این هفته برنامه سرکشی به خانواده معظم شهدا در برنامه است و البته از میز خدمت که از اقدامات خوب سازمان برای خدمت رسانی مناسب به مردم در تمامی روزهاست، به منظور تبیین خدمات بسیج از طریق مشاوره و شیوه های دیگر استفاده خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج  سازمان تامین اجتماعی افزود: از دیگر برنامه های هفته بسیج، مزین کردن سربرگ نامه های اداری سازمان به کلام گهربار مقام معظم رهبری به عنوان مقتدا و رهبر بسیجان با جمله «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین است» است که الان در بالای سربرگ های اداری سازمان فابل مشاهده است.

کد خبر: 1879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =