هیچ‌گونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رای وجود ندارد

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه شاهد استقبال خوب مردم از انتخابات در سراسر کشور هستیم، گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبود تعرفه ای در شعب اخذ رای وجود ندارد و فرآیند رای گیری به نحو درستی در کشور در حال انجام است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی خبری با بیان اینکه براساس قانون، ده ساعت زمان رای گیری از ۷ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر انجام شده اما با توجه به درخواست استانداران زمان رای گیری تمدید شده است.

موسوی با بیان اینکه با تمدید زمان رای گیری این فرصت در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار گرفته که از فرصت تمدید ایجاد شده برای رای دهی به نامزد مورد نظرشان استفاده کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در صورت درخواست استانداران باز هم تمدیدهای  یک ساعته خواهیم داشت و البته این تمدیدها با هماهنگی ستاد انتخابات کشور با مراجع ذیربط و بر اساس دستور وزیر کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: البته انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم و برای همین تصمیمات براساس منطقه و شهرستان خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده تا ساعت ۱۲ شب امکان تمدید وجود دارد و بعد از این زمان اگر افراد در داخل شعبه باشند، کار رای گیری از افراد داخل شعبه تا ساعت ۲ بامداد انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از صحبت هایش به استقبال خوب مردم از انتخابات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همکاران ما در سراسر کشور از هفت صبح که رای گیری را آغاز کرده اند در حال فعالیت هستند و طبق گزارش ها مشارکت خوبی را از مردم عزیز کشورمان شاهد هستیم.

وی  همچنین بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک و خودکار شخصی را مردم عزیز کشورمان در نظر داشته باشند.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ گونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رای وجود ندارد و فرایند رای گیری به نحو مطلوبی در کشور در حال انجام است

کد خبر: 18916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =