افزایش تخت‌های مراقبت‌ ویژه در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: تعداد تخت های مراقبت ویژه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از ۱۷ تخت به ۳۲ تخت افزایش می یابد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: با توجه به قدمت بیمارستان‌ تأمین اجتماعی خرم آباد، تقریبا همه بخش‌های این مرکز درمانی بازسازی و تجهیزات بیمارستانی آن نیز به روز شده اند.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش شیوع بیماری ویروس کرونا افزایش تخت های مراقبت ویژه بیمارستانی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده در ستاد مرکزی مجوز ساخت ۱۵ تخت ویژه اخذ شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: کمبود تخت مراقبت های ویژه یکی از معضلات بیمارستان های استان است که اضافه شدن این ۱۵ تخت اقدام بزرگی محسوب شده که می تواند بخشی از مشکلات استان را در این حوزه مرتفع نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، ۱۵ تخت استاندارد مراقبت های ویژه به مجموعه تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد افزوده شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش تخت های مراقبت های ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است، این مهم را در دوران بیماری های همه گیر مثل کرونا ویروس بسیار حیاتی دانست و گفت: تمام تلاش ای انست که در کمترین زمان ممکن آماده ارائه خدمت به بیماران شوند.

کد خبر: 1916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =